Развојна проценка од 4 до 5 години

Моторен развој 

  • стои на една нога барем 2 секунди
  • најчесто дофаќа топка кога му ја дофрламе
  • претура сок од шише во чаша
  • сече со ножици со мала помош
  • учествува во подготовка на својот оброк (меша житарки со млеко)

 Когнитивен развој (учење, размислување и решавање проблеми)

  • препознава и именува основни бои
  • брои до 10 (дозволено прескокнување на некој број)
  • почнува да го разбира поимот за време
  • памти и раскажува делови од приказна
  • разликува исто од различно
  • црта човечка фигура со 4 дела
  • препишува неколку печатни букви
  • игра друштвени игри (меморија, домино…)
  • додека му читате, дава претоставки за идните настани во книгата

Јазик и комуникациски вештини

  • ја усвојува граматиката на мајчиниот јазик
  • пее детски песнички
  • раскажува пократки содржини
  • знае да си го каже целото име и презиме

Социоемоционален развој 

  • игра игри по улоги
  • креативно е, игрите кобајаги му се побогати
  • почесто сака да игра со други деца, отколку сам, соработува при играње
  • разликува што е вистина, а што измислено
  • има став за тоа што сака, или не сака

Црвени знаменца на дете од 4 до 5 год.

  • не може да скокне во место
  • не разликува вистинско од измислено
  • одбива да се дружи, повеќе сака да игра само
  • дава отпор при облекување, хранење и користење на тоалет
  • има проблем да раскаже нешто
  • не разбира вербален налог од три дела
  • не разликува исто од различно
  • говорот е неразбирлив за околината
  • не употребува правилно лични заменки (јас и ти)
  • ги губи вештините кои ги имало усвоено претходно

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top